Obchodní podmínky
Provozovatel
Provozovatelem e-shopu www.mojeoblibenakniha.cz je My Best Book ApS se sídlem Skejby Norlandsvé 311, st., 8200 Aarhus. IČO: 36088966.
Své dotazy týkající se objednávek směřujte na: mojeoblibenakniha.cz
Účel a rozsah podmínek
Následující informace blíže definují podmínky doručení zboží a služeb společnosti mojeoblibenakniha.cz. Koupí zboží souhlasíte s obchodními podmínkami. Společnost mojeoblibenakniha.cz si vyhrazuje právo na změnu podmínek bez předchozího upozornění a s účinností na již existující smluvní vztahy.
Cena a platba
Všechny ceny na stránce mojeoblibenakniha.cz jsou uvedené včetně DPH. Pokud není dohodnuto jinak, ke každé objednávce se vztahuje poštovné podle aktuálně platného ceníku. Platba probíhá v rámci kompletace objednávky pomocí jedné z výše uvedených možností platby.
Doručení a zpoždění zásilky
Objednávky odesíláme hned po ukončení výroby, standardně do 5-8 pracovních dní od zadání objednávky. V případě značného překročení standardního termínu doručení je zákazník po předchozím písemném oznámení oprávněn odstoupit od smlouvy. Za výrazné překročení termínu doručení považujeme zpoždění o víc jak třicet pracovních dní.
Pokud zpoždění zásilky způsobily okolnosti, za které společnost mojeoblibenakniha.cz nenese odpovědnost (včetně opožděného dodaní zboží nebo nedodání zboží ze strany dodavatelů, případně zpoždění zákazníka či jeho neochoty spolupracovat), zákazník nemá možnost uplatnit právo vyplývající z neplnění smlouvy, včetně odstoupení od smlouvy.
Společnost mojeoblibenakniha.cz nenese odpovědnost za zpoždění či nedodání zboží způsobené vyšší mocí. Společnost mojeoblibenakniha.cz není povinna objednávku doručit, pokud se cena za její vyřízení výrazně zvýší v důsledku událostí, za které nenese odpovědnost.
V případě prokazatelně včasného odeslání zásilky vzhledem k dohodnutému termínu doručení, společnost
mojeoblibenakniha.cz nenese odpovědnost za zpoždění či ztrátu zásilky způsobenou dopravcem. Zákazník nemá možnost podat reklamaci za zpoždění už doručené zásilky.
Vlastnické právo
Zákazník nabývá vlastnického práva k fyzické kopii zboží po jeho zaplacení na webové stránce mojeoblibenakniha.cz. Všechno zboží společnosti mojeoblibenakniha.cz zůstává jejím majetkem až do přijetí platby od zákazníka v plné výši. Po přesunu vlastnického práva na zákazníka si společnost mojeoblibenakniha.cz vyhrazuje právo použít vyrobené zboží jako referenci v rámci marketingové činnosti.
Reklamace a nedostatky
Společnost mojeoblibenakniha.cz nezodpovídá za chyby, které zákazník před zadáním objednávky písemně neopravil. V případě chyb a nedostatků zboží je zákazník oprávněný podat reklamaci v přiměřeném čase od dodání objednávky přímo zaměstnanci společnosti mojeoblibenakniha.cz. Společnost mojeoblibenakniha.cz je povinna pokusit se nedostatky napravit v případě, že je možné nápravu vykonat v přiměřeném časovém období a za předpokladu, že společnost mojeoblibenakniha.cz nese odpovědnost za uvedené nedostatky.
Paragraf 49: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/CS/TXT/?uri=CELEX:32011L0083
UPOZORNĚNÍ! Barvy v konečné tištěné podobě produktu se mohou lišit od barev na obrazovce. Barevné odlišnosti není možné považovat za vadné zboží. Barva pleti a barva vlasů zobrazená ve výběru taktéž není konečná a v tištěné podobě se může mírně lišit v závislosti na samotném ilustračním provedení jednotlivých postav.
Na zakoupené zboží se zároveň vztahuje záruční doba 24 měsíců.
Omezená záruka
V případě zpoždění či v případě doručení vadného zboží nenese společnost mojeoblibenakniha.cz odpovědnost za případné provozní ztráty, ušlý zisk nebo jiné nepřímé ztráty, včetně ztrát vyplývajících z právních vztahů zákazníka s třetími stranami. Společnosti mojeoblibenakniha.cz náleží povinnost odškodnit zákazníka pouze v případě ztráty nebo škody způsobené hrubou nedbalostí anebo úmyslným zaviněním. Společnost mojeoblibenakniha.cz nezodpovídá za nepřímé nebo přímé ztráty v případě, že jsou výsledkem opožděného doručení zboží nebo výsledkem ztráty údajů, případně ušlého zisku.